return-policy

dasar pemulangan

Kami berusaha untuk memastikan bahawa semua pesanan dipenuhi mengikut pesanan anda. Sekiranya anda tidak menerima produk yang betul yang anda pesan, atau produk tersebut rosak/defektif secara material semasa diterima, sila emel Perkhidmatan Pelanggan kami mengikut arahan di bawah untuk mengembalikan barang yang salah kepada kami, dan kami akan mengeluarkan pengembalian wang atau pertukaran dalam masa 5 hari bekerja selepas penerimaan. Catatan: Yuran penghantaran bagi pakej yang dikembalikan adalah tidak boleh dikembalikan.

Sila ambil perhatian bahawa sebarang permintaan untuk pengembalian wang akan ditolak jika pembungkusan produk telah dibuka atau digunakan; dan bahawa tidak akan ada pertukaran untuk produk yang dipenuhi dan dihantar mengikut pesanan yang telah disahkan dan dibayar.

Cuma ikuti langkah-langkah mudah ini:

  1. Hubungi perkhidmatan pelanggan kami dengan segera melalui email: info@dermalogica.com.my
  2. Perkhidmatan pelanggan perlu memberikan sebab pengembalian / pertukaran.
  3. Sertakan invois pesanan anda dalam bungkusan yang dikembalikan
  4. Letakkan item yang tidak digunakan dalam keadaan asalnya ke dalam pembungkusan pengirim asal.
  5. Sila hantarkan bungkusan anda ke: 
  6. Perhatian: Permohonan untuk Pengembalian Wang Dalam Talian

EIG Ecommerce Sdn. Bhd.
Lot 11, Jalan Astaka U8/88,
Seksyen U8, Bukit Jelutong,
40150 Shah Alam, Selangor

Ia akan mengambil14-21 hari bekerja untuk pengembalian wang anda dipantulkan ke dalam akaun bank anda dari hari pengembalian wang anda dimulakan.